Produkty objęte są 2 letnią gwarancją lub dłuższą jeśli zaznaczono w opisie produktu.
Wszelkie reklamacje należy zgłaszać poprzez stronę: Formularz reklamacyjny
Po zgłoszeniu reklamacji pracownik serwisu skontaktuje się z Państwem i poinstruuje o dalszych czynnościach.
Kontakt z serwisem:
Poniedziałek - Piątek: 7:00-15:00
Sobota: ---
Niedziela: ---
Numer reklamacji zostanie nadany w momencie zgłoszenia reklamacji poprzez w/w stronę internetową. Kompletny przedmiot wraz z akcesoriami, należy odesłać na adres:
Hegen Polska
Spółdzielcza 21
72-010 Police
Z dopiskiem: Reklamacja "numer"
Przesyłki są odbierane od Klienta w systemie door2door. W przesyłce powinien znajdować się:
- oryginalny paragon zakupu (lub ksero F-VAT)
- dane osobowe
- telefon kontaktowy
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacjom nie podlegają:
- przedmioty sprawne, dlatego uwaga: prosimy upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu
- oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu - funkcje i parametry które nie były zawarte w opisie produktu.
Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na koszt odbiorcy.