Produkty objęte są 2 letnią gwarancją lub dłuższą jeśli zaznaczono w opisie produktu.

Wszelkie reklamacje należy zgłaszać poprzez stronę: Formularz reklamacyjny

Po zgłoszeniu reklamacji pracownik serwisu skontaktuje się z Państwem i poinstruuje o dalszych czynnościach.

Kontakt z serwisem:

tel: 12 311 03 30

Poniedziałek - Piątek: 7:00-15:00
Sobota: ---
Niedziela: ---

 

Numer reklamacji zostanie nadany w momencie zgłoszenia reklamacji poprzez w/w stronę internetową. Kompletny przedmiot wraz z akcesoriami, należy odesłać na adres:

Hegen Polska
Spółdzielcza 21
72-010 Police

Z dopiskiem: Reklamacja "numer"


Przesyłki są odbierane od Klienta w systemie door2door. W przesyłce powinien znajdować się:

- oryginalny paragon zakupu (lub ksero F-VAT)

- dane osobowe

- telefon kontaktowy

 

Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacjom nie podlegają:

- przedmioty sprawne, dlatego uwaga: prosimy upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu

- oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu - funkcje i parametry które nie były zawarte w opisie produktu.

 

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem ani wysyłanych na koszt odbiorcy.

Ulubione

Usercentrics: jQuery